ESP elektroninė trajektorijos stabilizavimo sistema užkerta kelią automobilio slydimui kritinių situacijų metu, jei jis kelyje tampa nestabilus. Jūsų automobilis su ESP manevrų metu klausys vairo, kai reikia apvažiuoti netikėtai atsiradusią kliūtį, staigiai pasukti ar važiuoti blogos dangos keliais.

ESP technologija

ESP sistemos dalys:

  1. Hidraulinis mazgas su elektroniniu valdymo bloku
  2. Slėgio daviklis
  3. Droselinės sklendės valdymo modulis
  4. Variklio valdymo blokas
  5. Kontrolinė lemputė ir ESP/ASR sistemos jungiklis
  6. Vairo padėties daviklis
  7. Kėbulo pasisukimo vertikalios ašies atžvilgiu kampo ir šoninio pagreičio daviklis
  8. Ratų sukimosi greičio daviklis
  9. Elektroninis droselinės sklendės pedalas (elektroninis droselinės sklendės valdymas)
  10. ESP ir variklio valdymo bloko sąveika per duomenų perdavimo tinklą

ESP sistemą rekomenduojame išjungti šiais atvejais:

  • norint „išsiūbuoti“’ automobilį, įstrigusį giliame sniege arba biriame grunte
  • važiuojant su grandinėmis
  • tikrinant automobilį ant dinamometrinio stendo

ESP sistema išjungiama paspaudus mygtuką su užrašu „ESP“, esantį prietaisų skydelyje, o įjungiama dar kartą paspaudus tą patį mygtuką. Užvedus variklį ESP sistema įsijungia automatiškai.