Pagrindinis FSI serijos (sutrumpinimas reiškia Fuel Stratified Injection) agregatas yra 4 cilindrų, 1,4 l darbo tūrio variklis. Šis variklis su 4 vožtuvais kiekvienam cilindrui ir tiesioginiu degalų įpurškimu pasiekia 63 kW/86 AG galią, esant 5000 aps./min. Didžiausią 130 Nm sukimo momentą jis išvysto prie 3500 aps/min. Kita FSI variklio 1,4 l modifikacija gali būti 77 kW/105 AG galios, esant 6200 aps./min., ir sukuria 130 Nm sukimo momentą, esant 4500 aps./min. Tokie agregatai montuojami į Lupo ir Polo automobilius.

FSI variklisĮ didesnius Golf ir Bora neseniai buvo pradėti montuoti 1,6 l darbo tūrio FSI varikliai, kurių galia – 81 kW/110 AG, esant 5800 aps./min., o didžiausias sukimo momentas – 155 Nm, esant 4400 aps./min. “Volkswagen” inžinieiriai netrukus žada rinkai pateikti ir didesnio darbo tūrio FSI serijos variklių.

Techniniai FSI benzininio variklio su tiesioginiu degalų įpurškimu privalumai:

  • Dėl elektromagnetinio vožtuvų valdymo įmanomas degalų įpurškimas į degimo kamerą tiksliai nustatytu laiko momentu
  • 40 laipsnių pasukamas įsiurbimo paskirstymo velenėlis užtikrina gerą trauką, esant mažiems ir vidutiniams variklio sūkiams
  • Išmetamųjų dujų recirkuliacija ženkliai sumažina kenksmingų medžiagų emisiją į aplinką
  • Lyginant su paprastu benzininiu varikliu, pasiekiama iki 15 % degalų ekonomija