TDI variklisTDI variklisPrieš 25 metus sukūręs naują dyzelinių variklių kartą TDI sistemos “siurblys-purkštukas” pagrindu, “Volkswagen” koncernas užėmė pirmaujančią poziciją tarp dyzelinių variklių gamybos technologijų. Šios sistemos privalumai – ne tik neįtikėtinai mažos kuro sąnaudos, bet ir užtikrinantis galingumą didesnis sukimo momentas, o taip pat maža išmetamųjų dujų emisija (šiuo metu TDI variklių toksiškumas pagal Europinį standartą atitinka EU3 normas)

TDI variklių privalumai:

  • Ženkliai didesnis degalų įpurškimo slėgis, nei kitose sistemose (TDI – 2.050 barų, “Common Rail” – 1350 barų)
  • Degalų purkštuko ir siurblio apjungimas leidžia tiksliai valdyti įpurškimo procesą; pasiekiamas didesnis sukimo momentas ir pagerinamas variklio elastingumas
  • “Minkštas” degimo procesas, dėl tikslaus pirminio įpurškimo žymiai sumažina triukšmą sudegant kurui ir minimizuoja azoto oksidų kiekį išmetamosiose dujose
  • Didžiausias bendras naudingumo koeficientas tarp visų dyzelinių degalų įpurškimo sistemų, efektyviausi varikliai savo klasėse pagal degalų sunaudojimą

Naujausias “Volkswagen” inžinierių kūrinys – analogų neturintis V10 TDIvariklis. Jo galia – 313 AG, o didžiausias sukimo momentas – net 750 Nm! Šis agregatas montuojamas į limuzinus Phaeton ir visureigius Touareg.